Błąd wydruku paragonu

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
rossato
Posty: 30
Rejestracja: 16 cze 2016, 17:53

Błąd wydruku paragonu

Postautor: rossato » 11 sty 2019, 17:31

Czy były jakieś ostatnio przeprowadzane zmiany połączenia drukarki fiskalnej?
Od około 7.1.2019 co jakiś czas nie mogę wydrukować paragonu. Nazbierało się 16 transakcji. Towar wysłany bez paragonu.
Zdjęcia błędu w załączniku oraz zdjęcie z ustawień.
W ustawieniach nic nie zmieniałem.
Pracujemy na 2 laptopach i mamy dwie drukarki fiskalne Posnet Temo HS
Zaktualizowałem dziś EU do wersji 3.36.1.2. ale problem trwa nadal.
Problem pojawia się na obu sprzętach.
Załączniki
13.jpg
12.png
11.png

PhotoSoft
Administrator
Posty: 7355
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Kontaktowanie:

Re: Błąd wydruku paragonu

Postautor: PhotoSoft » 14 sty 2019, 11:12

Nie było żadnych zmian. To jest błąd po stronie drukarki. Tak jakby jednocześnie były drukowane dwa paragony.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

rossato
Posty: 30
Rejestracja: 16 cze 2016, 17:53

Re: Błąd wydruku paragonu

Postautor: rossato » 14 sty 2019, 14:10

Czy mogę prosić o podpowiedź co sprawdzić albo co przestawić aby nie było takiego problemu dalej?

PhotoSoft
Administrator
Posty: 7355
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Kontaktowanie:

Re: Błąd wydruku paragonu

Postautor: PhotoSoft » 14 sty 2019, 15:12

Nie znam się na drukarkach. Proszę spytać producenta co znaczy ten błąd.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU


Wróć do „Pomoc w obsłudze programu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: audiomaxsiedlce i 3 gości