Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
Mam do Was pytanie. Przeszukałem forum, nie znalazłem odpowiedzi.
Wprowadzamy odbiór w punkcie po przedpłacie przez pocztę usługą Pocztex Kurier 48. Nie mam tej opcji dostawy na liście. Jak ten temat rozwiązać aby prawidłowo eksportować do EN?
Z góry dzięki za pomoc.
Jeśli dobrze zrozumiałem, Ustawienia EN Online
Mam tam 1 konfigurację
W usługach Paczka 24/48 mam nie, bo takowej usługi nie mam uruchomionej. Mam tylko kurier 48.
Nie mam umowy na Paczka48, mimo to u mnie do EN importują się jako Pocztex 48, na który mam umowę.
Jeśli nadal jest problem, to proszę zgłosić to opiekunowi pocztowemu.
Mam takie komunikaty dziś dla E-Przesyłki/Paczka48 po przedpłacie:
33203 - Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
33631 - Ubezpieczenie nie jest dozwolone dla tej usługi
81003 - EN:81102 Nie udało się pobrać informacji o produkcie (karta: 281758, idProdukt: 31)
81003 - EN:81102 Nie udało się pobrać informacji o produkcie (karta: 281758, idProdukt: 31)
81009 - EN:81102 Nie udało się pobrać informacji o produkcie (karta: 281758, idProdukt: 31)
Do wczoraj ta usługa działała. Czy to tylko u mnie zmiana czy EN został zaktualizowany?
Przy wysyłaniu do EN jest problem z wysyłką Pocztex 48 Odbiór w Punkcie.
Kontaktowaliśmy się z PP i wszystko u nich w porządku.
Na wersji EU 3.33.2 wszystko działa po zainstalowaniu aktualizacji 3.33.3 Komunikat
33203 - Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
Poza tym mało informacji. To że przy wysyłaniu pojawia się problem może wynikać z wielu czynników, niech Pan opisze jaką formę wysyłki Pan ustawia przed eksportem i jak wygląda konfiguracja okna eksportu, może tam tkwi jakiś błąd. Oczywiście wszystko to w wyżej wspomnianym przeze mnie temacie
shop pisze:
Na wersji EU 3.33.2 wszystko działa po zainstalowaniu aktualizacji 3.33.3 Komunikat
33203 - Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
833 to usługa Paczka24/48. Z ostatnią aktualizacją poprawiłem rozpoznawanie rodzaju usługi.
Wyłączcie obsługę Paczki24/48 w ustawieniach eksportu jak jej nie macie na umowie.
Pozdrawiam, Marcin photosoft.allegro(małpa)gmail.com
Jestem również tuż po rozmowie z opiekunem, oraz informatykiem z EN - przekazali mi że nie wprowadzili żadnych zmian które mogły taki problem generować.
PhotoSoft pisze:Wyłączcie obsługę Paczki24/48 w ustawieniach eksportu jak jej nie macie na umowie.
Po wyłączeniu mam taki komunikat:
33203 - Produkt ('Przesylka nieobsługiwana ()') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
81058 - Przekazana planowana data nadania dla przesyłki jest w przeszłości
Data nadania oczywiście jest dzisiejsza, ten komunikat nie wiem dlaczego się pojawił.