Strona 1 z 3

Re: 33203 - Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.

: 16 kwie 2018, 10:39
autor: Zielu
Temat był już poruszany, proszę pisać w utworzonym temacie, żeby utrzymać porządek i żeby ew. rozwiązanie też było w jednym miejscu.
viewtopic.php?f=5&t=3774&p=23067&hilit= ... cie#p23067

Poza tym mało informacji. To że przy wysyłaniu pojawia się problem może wynikać z wielu czynników, niech Pan opisze jaką formę wysyłki Pan ustawia przed eksportem i jak wygląda konfiguracja okna eksportu, może tam tkwi jakiś błąd. Oczywiście wszystko to w wyżej wspomnianym przeze mnie temacie :)

Re: Pocztex Kurier 48 odbiór w punkcie

: 16 kwie 2018, 10:53
autor: PhotoSoft
Witam,
połączyłem tematy :)
shop pisze: Na wersji EU 3.33.2 wszystko działa po zainstalowaniu aktualizacji 3.33.3 Komunikat
33203 - Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
833 to usługa Paczka24/48. Z ostatnią aktualizacją poprawiłem rozpoznawanie rodzaju usługi.

Wyłączcie obsługę Paczki24/48 w ustawieniach eksportu jak jej nie macie na umowie.

Re: Pocztex Kurier 48 odbiór w punkcie

: 16 kwie 2018, 11:29
autor: shop
Bardzo dziękuję za pomoc - pomogło wyłączenie obsługi Paczki 24/48.

Pozdrawiam

Re: Pocztex Kurier 48 odbiór w punkcie

: 16 kwie 2018, 11:39
autor: hellracer
Jestem również tuż po rozmowie z opiekunem, oraz informatykiem z EN - przekazali mi że nie wprowadzili żadnych zmian które mogły taki problem generować.

Re: Pocztex Kurier 48 odbiór w punkcie

: 16 kwie 2018, 11:46
autor: hellracer
PhotoSoft pisze:Wyłączcie obsługę Paczki24/48 w ustawieniach eksportu jak jej nie macie na umowie.
Po wyłączeniu mam taki komunikat:
33203 - Produkt ('Przesylka nieobsługiwana ()') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
81058 - Przekazana planowana data nadania dla przesyłki jest w przeszłości

Data nadania oczywiście jest dzisiejsza, ten komunikat nie wiem dlaczego się pojawił.

Re: Pocztex Kurier 48 odbiór w punkcie

: 16 kwie 2018, 16:03
autor: PhotoSoft
Jaki jest wybrany gabaryt i forma wysyłki przy transakcji?

Re: Pocztex Kurier 48 odbiór w punkcie

: 16 kwie 2018, 16:57
autor: hellracer
Odbiór w punkcie po przedpłacie - E-Przesyłka/Paczka48
Gabaryt - puste miejsce

Re: Pocztex Kurier 48 odbiór w punkcie

: 17 kwie 2018, 10:48
autor: PhotoSoft
Skoro nie macie umowy na Paczkę48 to ma być wybrany odpowiedni gabaryt tak jak jest napisane w instrukcji.

EXPORT EN

: 19 kwie 2018, 11:22
autor: Kraszek
Witam,
Przy wysyłaniu do EN jest problem z wysyłką Poczty, wyświetla się taki komunikat
Eksport do pliku EN XML nie obsługuje odbiorów w punkcie - proszę je odznaczyć.
Do tej pory wszystko działało ok po zrobieniu aktualizacji na wersję 3.33.2 z wersji 3.33.2 nie działa.
Wysyłałam maila do Poczty i u nich wszystko jest ok.
Proszę o szybką odpowiedź.

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

: 19 kwie 2018, 22:19
autor: butyolivier
Witam, wytłumaczy mi ktoś co mam zrobić aby EU wysyłał mi odbiór w punkcie - paczka48. Cały czas mam błąd i jak próbuje pofiltrować tranzakcje to choć mam typ wysyłki odbiór w punkcie to jak go zaznacze nic mi nie pokazuje. Bardzo ułatwiło by to nam prace. (łopatologicznie poprosze ;)

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

: 20 kwie 2018, 11:14
autor: PhotoSoft
Witam,
czego Pan nie rozumie z poprzednich postów? :?

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

: 20 kwie 2018, 13:31
autor: cbpawex
Mimo zaznaczenia Paczka24/48 -> "nie", mimo dobrego gabarytu, wagi itd w ustawieniach, niektóre przesyłki robią się jako gabaryt "A"

Obrazek

Jest na zielono bo najpierw wysłałam paczkę, a potem zrobiłam screena

Obecnie pomaga "eksportuj online" -> do "EN" i ręczna zmiana (z klawiatury) z A na np. XXL w tym menu eksportu.
Może komuś też pomoże

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

: 20 kwie 2018, 15:34
autor: PhotoSoft
Bo gabaryt jest brany w pierwszej kolejności z transakcji...

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

: 21 maja 2018, 07:22
autor: askol
Witam, mamy problem, po aktualizacji wersji 3.33.3.7 przestała działać opcja Odbiór w Punkcie UP , wyświetla się komunikat :
Usługa paczkowa (833)' ) nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
proszę o szybką pomoc

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

: 21 maja 2018, 08:00
autor: Zielu
askol pisze:Witam, mamy problem, po aktualizacji wersji 3.33.3.7 przestała działać opcja Odbiór w Punkcie UP , wyświetla się komunikat :
Usługa paczkowa (833)' ) nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
proszę o szybką pomoc
A przeczytaliście posty w tym temacie? Bo z tego co widzę problem został już rozwiązany.