Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
Zbieranie towaru
-
- Posty: 255
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:06
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Zbieranie towaru
Czy EU umożliwia zbieranie produktów skanerem , tabletem z dodatkiem skanera czy tylko zostaje kartka a moze jest jakaś aplikacja zewnętrzna
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: Zbieranie towaru
Jest prosty moduł asystenta pakowania i przy pomocy czytnika można odznaczać produkty w transakcji. Chyba, że pyta Pan o co innego.
-
- Posty: 255
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:06
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: Zbieranie towaru
To jedynie pozostaje wydruk. Ale jeśli ma Pan pomysł jak taki moduł powinien wyglądać to proszę założyć temat z sugestią i pomyślimy
Re: Zbieranie towaru
Pisałem o potrzebie takiej funkcji kilka lat temu. To jest bardzo potrzebna funkcja, która ułatwia organizację pracy. Wystarczy zrobić wydruk, który zliczy produkty po EAN/Sygnaturze (najlepiej aby użytkownik miał wybór) i da wydruk ze zliczonymi ilościami.
Ja sobie poradziłem w innym sposób (pisze z pamięci)
1. zaznaczam zamówienia
2. eksport do pliku csv (tu mam swoje tagi, które mi są potrzebne na zestawieniu)
3. import do excela i zliczenie ilościowe (tu mam zrobione makro)
Magazyn dzięki temu rano dostaje listę produktów i może zwieść towar, który ma być wysyłany
Ja to jeszcze czekam aż Pan wreszcie dorobi skróty klawiszowe do wywoływania modułów i różnych opcji w programie. Nie rozumiem czemu to taki problem, wprowadzenie klawisza ESC do zamykania okien to było rewelacyjne posunięcie. Chyba wszystkim chodzi o to aby pracowało się lepiej i szybciej.
EDIT:
przy opcji eksportu do pliku csv też byłoby super gdyby można było wybrać swoje zestawienia a nie za każdym razem zmieniać ręcznie tagi (lub wklejać z szablonów zapisanych w txt).
Ja sobie poradziłem w innym sposób (pisze z pamięci)
1. zaznaczam zamówienia
2. eksport do pliku csv (tu mam swoje tagi, które mi są potrzebne na zestawieniu)
3. import do excela i zliczenie ilościowe (tu mam zrobione makro)
Magazyn dzięki temu rano dostaje listę produktów i może zwieść towar, który ma być wysyłany
Ja to jeszcze czekam aż Pan wreszcie dorobi skróty klawiszowe do wywoływania modułów i różnych opcji w programie. Nie rozumiem czemu to taki problem, wprowadzenie klawisza ESC do zamykania okien to było rewelacyjne posunięcie. Chyba wszystkim chodzi o to aby pracowało się lepiej i szybciej.
EDIT:
przy opcji eksportu do pliku csv też byłoby super gdyby można było wybrać swoje zestawienia a nie za każdym razem zmieniać ręcznie tagi (lub wklejać z szablonów zapisanych w txt).
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: Zbieranie towaru
Widzę, że nie odkrył Pan jeszcze opcji generowania własnych zestawień viewtopic.php?t=875
Natomiast pomyślę nad opcją wydruku, aby nie bawić się w zestawienia czy eksport
Re: Zbieranie towaru
Odkryłem wcześniej. Jednak dla mnie łatwiej "gada" się z programem za pomocą [tagów], które pamiętam a do zrobienia raportu ilościowego potrzebuje dwa tagi sygnature i ilość a potem zapisać to do pliku csv więc eksport mi wystarczył.
Trudność polega na tym, że to i tak trzeba obrobić poza programem EU np. excelu a taką funkcja zliczania odpalana z poziomu EU byłaby wygodniejsza i szybsza.
Trudność polega na tym, że to i tak trzeba obrobić poza programem EU np. excelu a taką funkcja zliczania odpalana z poziomu EU byłaby wygodniejsza i szybsza.
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1142
- Rejestracja: 14 lut 2018, 12:06
- Lokalizacja: Gorzów
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
- Kontakt:
Re: Zbieranie towaru
Jeśli te tagi są poza EU, to raczej ciężko będzie dogodzić, a jak są w EU, to pewnie kwestia dodania pola do zestawienia
Re: Zbieranie towaru
nie no co Ty raport ilościowy opiera się na danych z EU. Do najprostszego raportu wystarczy sygnatura towaru i ilość. Bardziej rozwinięty raport może zawierać tytuł oferty lub inne pola co tam komu potrzebne wg uznania.
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: Zbieranie towaru
Po zastanowieniu się nad tym przygotuję nową opcję w menu wydruków - raport ilościowy. Będzie można sobie wybrać wg którego parametru zgrupować transakcje, a potem wykonać wydruk.
Wydruk będzie szablonem, więc będzie można go sobie edytować, aby dodać dodatkowe pola jak tytuł oferty, itp.
Wydruk będzie szablonem, więc będzie można go sobie edytować, aby dodać dodatkowe pola jak tytuł oferty, itp.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 sie 2023, 14:53
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Zbieranie towaru
dzień dobry
gdzie można znaleźć ten raport ilościowy? szukam, ale nie widzę,
---
Może opiszę jak to u nas wygląda a być może zainspiruje to Pana Marcina do czegoś.
Program mamy zewnętrzny pisany na zamówienie. (działa dobrze, chociaż czasami się wysypuje) gdyby taka opcja była w EU byłoby idealnie. (no i nie trzeba by było korzystać z kilku programów na raz)
Odbywa się to mniej więcej tak:
- Mamy stworzoną aplikację WEBową która zaciąga całą sprzedaż do siebie. (allegro + shoper)
- robimy wydruk wszystkiego (wydruk poszczególnych pozycji w rtf/pdf) i na jej podstawie zbieramy towar
- skanujemy całość znalezionego towaru.
- aplikacja na podstawie zeskanowanego towaru tworzy nam gotowe paczki które eksportujemy sobie przez CSV do EU. Dzięki czemu mamy tylko i wyłącznie kompletne paczki (część towaru dopiero jedzie z różnych miejsc więc te paczki zostają w systemie) - jak towar dojedzie to się go skanuje i znowu wypluwa gotowe paczki.
- to czego brakuje (rzeczy nie znalezione, brakujące, z hurtowni itd) trafiają do osobnego katalogu i możemy nad nim pracować osobno (anulować , zamawiać itd).
dzięki wprowadzeniu takiej aplikacji zwiększyło nam to mniej więcej 4x całe pakowanie i obsługę transakcji.
A nuż się przyda we wprowadzaniu kolejnych zmian
pozdrawiam serdecznie
Sebastian
gdzie można znaleźć ten raport ilościowy? szukam, ale nie widzę,
---
Może opiszę jak to u nas wygląda a być może zainspiruje to Pana Marcina do czegoś.
Program mamy zewnętrzny pisany na zamówienie. (działa dobrze, chociaż czasami się wysypuje) gdyby taka opcja była w EU byłoby idealnie. (no i nie trzeba by było korzystać z kilku programów na raz)
Odbywa się to mniej więcej tak:
- Mamy stworzoną aplikację WEBową która zaciąga całą sprzedaż do siebie. (allegro + shoper)
- robimy wydruk wszystkiego (wydruk poszczególnych pozycji w rtf/pdf) i na jej podstawie zbieramy towar
- skanujemy całość znalezionego towaru.
- aplikacja na podstawie zeskanowanego towaru tworzy nam gotowe paczki które eksportujemy sobie przez CSV do EU. Dzięki czemu mamy tylko i wyłącznie kompletne paczki (część towaru dopiero jedzie z różnych miejsc więc te paczki zostają w systemie) - jak towar dojedzie to się go skanuje i znowu wypluwa gotowe paczki.
- to czego brakuje (rzeczy nie znalezione, brakujące, z hurtowni itd) trafiają do osobnego katalogu i możemy nad nim pracować osobno (anulować , zamawiać itd).
dzięki wprowadzeniu takiej aplikacji zwiększyło nam to mniej więcej 4x całe pakowanie i obsługę transakcji.
A nuż się przyda we wprowadzaniu kolejnych zmian
pozdrawiam serdecznie
Sebastian
pozdrawiam
Sebastian
Sebastian
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt: