Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak 2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak 3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak/nie 4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10/11/Serwer 5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
Dzień dobry.
Mamy problem: Na etykiecie nie drukuje się numer telefonu odbiorcy paczki (numery sa prawidłowo w karcie transakcji)
Dotyczy InPostu, GLS (DPD, Poczta, UPS jest OK.)
Nie mogę określić dokładnej daty, ale szacujemy że to będzie ok wtorek-środa
Problem pojawia się na wszystkich komputerach (W 10/11 i Serwer 2012)
Nie było nic zmieniane w ustawieniach. Zwyczajnie było OK i stop
Po zalogowaniu się na stronę kurier.inpost.pl, w danych odbiorcy, nie widać tego numeru. Tak jakby nie był przesyłany.
Doraźnie sobie radzimy dopisując numer ręcznie. Być może ktoś wie jak to rozwiązać.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Marcin
]Dzień dobry.
Dziekuję za informację. Wysłałem też, wcześniej, informację do InPostu.
Otrzymałem informację zwrotną, wklejam:Szanowni Państwo, Błąd w aplikacji raczej. Przypisuje błędnie wartość z "city" do "phone". Na screenie to widać. Należy to zgłosić do dostawcy oprogramowania. Pozdrawiamy/ Best regards
Wsparcie Techniczne ds. Wdrożeń Aplikacji IT
Mozę to coś pomoże.
[attachment=0]2-1.png[/attachment
Witam ponownie.
Faktycznie najnowsza aktualizacja pomogła w przypadku InPost. - dziękuję
GLS problem pozostał
Zgłoszę to przedstawicielowi, zobaczymy co oni na to...
Pozdrawiam
Marcin
Sprawdziłem jeszcze jak są generowane etykiety w środowisku testowym GLS i też nie ma na nich numeru telefonu. Może coś zmienili w API tylko nie wiadomo co...
Pozdrawiam, Marcin photosoft.allegro(małpa)gmail.com
Wydaje mi się, że tym razem, to problem po ich stronie. Bo w ich systemie do zażądania przesyłkami, numer jest widoczny.
Dam znać jak tylko mi odpiszą. Przyda się innym.
Problem mamy rozwiązany.
Otrzymałem odpowiedź. GLS sam wprowadził zmiany. Numer jest ukrywany specjalnie (RODO). Jest on widoczny w terminalu u samego kuriera.
Dziękuje za wcześniejsza pomoc. Temat uważam za zamknięty.
Pozdrawiam
Marcin