Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Brak numeru telefonu na etykiecie

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
TMAkcesoria
Posty: 7
Rejestracja: 08 gru 2023, 13:58
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Brak numeru telefonu na etykiecie

Post autor: TMAkcesoria »

:idea: Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.

Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:

1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak/nie
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10/11/Serwer
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:

Dzień dobry. 
Mamy problem: Na etykiecie nie drukuje się numer telefonu odbiorcy paczki (numery sa prawidłowo w karcie transakcji) 
  • Dotyczy InPostu, GLS (DPD, Poczta, UPS jest OK.)
  • Nie mogę określić dokładnej daty, ale szacujemy że to będzie ok wtorek-środa 
  • Problem pojawia się na wszystkich komputerach (W 10/11 i Serwer 2012) 
  • Nie było nic zmieniane w ustawieniach. Zwyczajnie było OK i stop
  • Po zalogowaniu się na stronę kurier.inpost.pl, w danych odbiorcy, nie widać tego numeru. Tak jakby nie był przesyłany.
Doraźnie sobie radzimy dopisując numer ręcznie. Być może ktoś wie jak to rozwiązać.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Marcin
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Brak numeru telefonu na etykiecie

Post autor: PhotoSoft »

Witam,
jeśli numer jest przy transakcji to musiał być wysłany przez EU. Bez logów XML nie uda się ustalić czy API kuriera prawidłowo odebrało dane.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
TMAkcesoria
Posty: 7
Rejestracja: 08 gru 2023, 13:58
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Brak numeru telefonu na etykiecie

Post autor: TMAkcesoria »

]Dzień dobry.
Dziekuję za informację. Wysłałem też, wcześniej, informację do InPostu.
Otrzymałem informację zwrotną, wklejam:Szanowni Państwo,
Błąd w aplikacji raczej. Przypisuje błędnie wartość z "city" do "phone". Na screenie to widać. Należy to zgłosić do dostawcy oprogramowania.
Pozdrawiamy/ Best regards
Wsparcie Techniczne ds. Wdrożeń Aplikacji IT



Mozę to coś pomoże.
[attachment=0]2-1.png[/attachment
Załączniki
2-1.png
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Brak numeru telefonu na etykiecie

Post autor: PhotoSoft »

W przypadku InPostu faktycznie wkradł się błąd co poprawię.

Ale do GLS wszystko jest wysyłane prawidłowo.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Brak numeru telefonu na etykiecie

Post autor: PhotoSoft »

Proszę sprawdzić czy problem zniknął w nowej wersji :arrow: viewtopic.php?p=48177#p48177
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
TMAkcesoria
Posty: 7
Rejestracja: 08 gru 2023, 13:58
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Brak numeru telefonu na etykiecie

Post autor: TMAkcesoria »

Witam ponownie. 
Faktycznie najnowsza aktualizacja pomogła w przypadku InPost. - dziękuję
GLS problem pozostał :-(
Zgłoszę to przedstawicielowi, zobaczymy co oni na to...
Pozdrawiam
Marcin
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Brak numeru telefonu na etykiecie

Post autor: PhotoSoft »

Sprawdziłem jeszcze jak są generowane etykiety w środowisku testowym GLS i też nie ma na nich numeru telefonu. Może coś zmienili w API tylko nie wiadomo co...
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
TMAkcesoria
Posty: 7
Rejestracja: 08 gru 2023, 13:58
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Brak numeru telefonu na etykiecie

Post autor: TMAkcesoria »

Wydaje mi się, że tym razem,  to problem po ich stronie. Bo w ich systemie do zażądania przesyłkami, numer jest widoczny.
Dam znać jak tylko mi odpiszą.  Przyda się innym.
TMAkcesoria
Posty: 7
Rejestracja: 08 gru 2023, 13:58
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Brak numeru telefonu na etykiecie

Post autor: TMAkcesoria »

Problem mamy rozwiązany.
Otrzymałem odpowiedź. GLS sam wprowadził zmiany. Numer jest ukrywany specjalnie (RODO). Jest on widoczny w terminalu u samego kuriera.
Dziękuje za wcześniejsza pomoc. Temat uważam za zamknięty.
Pozdrawiam
Marcin
ODPOWIEDZ