Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 7
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
...
Witam,
na EU mam dwa konta, jedno z paragonami, drugie bez. Jeśli klient kupił na dwóch kontach, paragon (dowód zakupu) zostaje wysłany do klienta z konta które nie puszcza paragonów.
konto1 (paragony)
konto2 (bez paragonow)
Klient kupuje na konto1, konto2. Paragon zostaje zrobiony na konto1 poprzez EU, leci do fakturowni a ta wysyła go do klienta z konto2 (inny produkt) na konto1 nie zostaje wysłany paragon. Z tego co zauważyłem EU miesza emaile, w zakładce kontaktowe daje emaaila z konto2 i dlatego tam idzie wiadomość z paragonem.
Zakup dokonany przez koszyk, w tej samej chwili. konto1 pobrało emaila w zakładce Kontaktowe z konto2
Proszę o weryfikacje