Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Ogólne • Gdzie znajdują się logi "działań w tle"?

W poradach znajdziesz wskazówki dotyczące konfiguracji oraz instrukcje "krok po kroku".
Regulamin forum
W związku z ciągłymi pracami nad EU, część funkcji zawarta w pomocy może być nieaktualna albo w ogóle nieopisana. Jeśli natrafisz na taki temat lub będzie coś niedoprecyzowane, wówczas zgłoś w nim swoje uwagi.
PhotoSoft
Administrator
Posty: 2056
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Ogólne • Gdzie znajdują się logi "działań w tle"?

Post autor: PhotoSoft » 06 sty 2014, 12:08

Jeśli korzystasz z mechanizmów działających w tle i zauważysz jakąś nieprawidłowość (któryś mechanizm nie działa albo niesprzedana aukcja została wznowiona z nieprawidłową ilością sztuk), wówczas koniecznie przejrzyj logi "działań w tle".

Dostęp do logów jest możliwy z poziomu ustawień oraz w prawym dolnym rogu EU:
Obrazek

W logach będą zapisane m.in. informacje o ilości niesprzedanych sztuk jaką zwróciło Allegro (jeśli ustawiliśmy taki tryb autowznawiania) czy dacie zakończenia co pozwoli jednoznacznie stwierdzić ewentualne nieprawidłowości przy wznawianiu zakończonych aukcji.

Dlatego zanim zgłosisz jakikolwiek błąd upewnij się analizując logi czy na pewno leży on po stronie EU, a nie Allegro.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

ODPOWIEDZ