Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Automatyczne powiadomienia cykliczne - co myślicie ?

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje na temat nowych wersji EU. Na tym forum również możesz zgłaszać sugestie oraz uwagi dotyczące nowych funkcji.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy temat, sprawdź czy ktoś wcześniej nie zgłosił już podobnego pomysłu. Jeśli tak, wówczas dopisz się do niego, ponieważ pod uwagę będą brane tylko takie sugestie, które zostaną poparte przez większą ilość użytkowników. Stąd domyślnie ustawione jest sortowanie wg liczby odpowiedzi.

Nie "podbijaj" tematu! Tylko zrobisz z niego śmietnik, a Twój głos nadal będzie traktowany jako jeden.

Nie pytaj w temacie czy coś zostanie dodane, jeśli "za" nie ma nikogo oprócz Ciebie albo zaledwie paru użytkowników.

Zgłoszone sugestie są przeglądane i wybierane do wdrożenia podczas projektowania nowej wersji. Nie zaglądam tutaj na bieżąco.

Tematy, w których przez 6 m. od ostatniego postu nikt się nie wypowie będą automatycznie usuwane.
vic2000
Posty: 152
Rejestracja: 16 maja 2018, 23:41
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Automatyczne powiadomienia cykliczne - co myślicie ?

Post autor: vic2000 » 22 lis 2020, 02:07

Uważam że przydałaby się opcja powiadomień cyklicznych.
Przykład:

W sekcji "nowe" lądują wszystkie nowe zamówienia. Te opłacone z wypełnionym FOD lecą sobie dalej. Część zamówień jednak zostaje w nowe gdyż klienci nie dokończają zakupu. Staram się ręcznie co jakiś czas wysyłać powiadomienia klientom.

Fajnie by było gdyby można było ustawić np że w określonych odstępach czasowych EU wysyła ustalone powiadomienie, np.
"Witaj, dziękujemy za złożenie zamówienia. Przypominamy że nie otrzymaliśmy za nie jeszcze płatności itp, itd."

Z mojej powierzchownej analizy wynika że dzięki temu można odzyskać kilka % utraconych koszyków.

 

ODPOWIEDZ