Strona 1 z 1

[WAŻNE] Zasady wsparcia technicznego

: 07 sie 2017, 11:43
autor: PhotoSoft
Zasady wsparcia technicznego
 
  1. Wsparcie techniczne obowiązuje tylko i wyłącznie poprzez forum w godz. pn.-pt. 8-16.
    :idea: Celem forum jest zebranie w jednym miejscu wszystkich problemów oraz ich rozwiązań, a także szybkie informowanie o ewentualnych awariach.
  2. Zapoznanie się z instrukcją obsługi programu :arrow: viewforum.php?f=7 jest obowiązkowe.

  3. Przed napisaniem wiadomości, należy sprawdzić czy dany problem nie został już poruszony w innym temacie. Jeśli nie, wówczas należy podać jak najwięcej szczegółów zgodnie z poradnikiem :arrow: viewtopic.php?t=987, aby była możliwa pomoc.
    :idea: Proszę poświęcić kilka minut na przejrzenie istniejących tematów albo użycie wyszukiwarki forumowej :arrow: search.php lub dokładniejszej Googlowej :arrow: https://www.google.pl/search?q=site%3Aeasyuploader.pl

    W drugim przypadku wyszukiwaną frazę, należy dopisać za "site:easyuploader.pl".
  4. Dziękujemy za stosowanie się do tych zasad :!: :)