Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
kris
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 274
Rejestracja: 09 wrz 2011, 11:22
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: kris » 14 sie 2019, 11:44

Po wielu próbach przez shipX zostały 3 przesyłki które nie chciały się nadać. Poszły przez stare API ale też dopiero po kilku próbach.
Za to kolejność pobierania etykiet na starym api jest tak jak na liście a nie jak w shipX według kolejności nadawania.
Można by to poprawić jeśli się da przy okazji, żeby było jak po staremu.

PhotoSoft
Administrator
Posty: 3103
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy
Kontakt:

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: PhotoSoft » 14 sie 2019, 12:21

ShipX działa zupełnie inaczej, więc musi zostać w takiej kolejności.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

przemek_arcomp
Posty: 34
Rejestracja: 28 paź 2015, 10:40
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: przemek_arcomp » 14 sie 2019, 12:24

Odpowiedz na to pytanie chyba była mniej ważna od odpowiedzi na podstawowy problem którym trzeba by było zająć się pilnie bo utrudnia to pracę.
 

kris
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 274
Rejestracja: 09 wrz 2011, 11:22
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: kris » 14 sie 2019, 12:30

Problem nie jest po stronie EU. Problem jest po stronie Allegro i/lub Inpostu.

Warto zrozumieć, że jeśli nie było aktualizacji EU, a nagle coś przestaje działać to problem jest po stronie Allegro, kuriera lub naszej.

przemek_arcomp
Posty: 34
Rejestracja: 28 paź 2015, 10:40
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: przemek_arcomp » 14 sie 2019, 12:37

A ja uważam że po stronie EU, ewentualnie API allegro, ponieważ problemem jest email klienta gdyż w EU jest inny (to co po plusie) niż na allegro. Więc albo EU coś źle pobiera adres email albo API zwraca niepoprawny adres.

Argument że ponieważ nie było aktualizacji EU to nie jest to wina EU jest trochę nietrafiony, może np były jakieś zmiany w API inpost (ze bierze pod uwagę pełny email i ma się on zgadzać) i własnie z powodu braku aktualizacji EU może być ten błąd ponieważ nie jest dostosowane do API INPOST/ALLEGRO
 

PhotoSoft
Administrator
Posty: 3103
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy
Kontakt:

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: PhotoSoft » 14 sie 2019, 12:54

Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1137
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 20 razy

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: rafalleczek » 14 sie 2019, 12:58

U mnie przed chwilą zaczęło iść :-)

Pozdrawiam
RZ

kris
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 274
Rejestracja: 09 wrz 2011, 11:22
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: kris » 14 sie 2019, 13:02

Skoro paczka nie przechodzi, a później przechodzi to problem nie jest po stronie EU.

przemek_arcomp
Posty: 34
Rejestracja: 28 paź 2015, 10:40
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: przemek_arcomp » 14 sie 2019, 13:14

kris pisze:
14 sie 2019, 13:02
Skoro paczka nie przechodzi, a później przechodzi to problem nie jest po stronie EU.

To wytłumacz mi czy błędny adres email w karcie transakcji EU (na allegro inny) to jest błąd nie EU (może np adres email bierze z innej karty danego klienta a potem już go nie aktualizuje jak się pojawi nowa z wpłata)? Bo moim zdaniem i sprawdzając wszystkie niewygenerowane tak właśnie jest? A inpost ma sprawdzać ID karty na allegro i adres email o czym był mail wysłany od allegro.
U nas działa tylko po poprawieniu adresu email na ten z ALLEGRO lub usunięcie tego co po plusie w adresie (razem ze znakiem plus).
 

rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1137
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 20 razy

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: rafalleczek » 14 sie 2019, 13:16

W takim razie poszło wam pewnie na zwykłą umowę a nie jako przesyłka allegro Inpost :-)  .

Pozdrawiam
RZ

ODPOWIEDZ