Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
PhotoSoft
Administrator
Posty: 3103
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy
Kontakt:

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: PhotoSoft » 28 sie 2019, 12:05

Wystarczy jak Pan sobie zainstaluje betę w nowym katalogu i sprawdzi na czystej bazie czy już jest ok ;)
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

przemek_arcomp
Posty: 34
Rejestracja: 28 paź 2015, 10:40
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: przemek_arcomp » 28 sie 2019, 12:09

rafalleczek pisze:
28 sie 2019, 12:03
Witam. To raczej nie wina EU (poza tym w mailu z allegro było że EU jest na to przygotowany) poza tym nie moglibyście nadawać przesyłek smart poprzez EU gdyby było coś nie tak - ja również nadaję na starej wersji i mail typu jesteś gotowy na zmianę.

Wersja nie beta nie jest gotowa na zmianę, nadajemy przez EU, jak nie chce się nadać (kilka sztuk) to usuwamy z adresu email to co jest po plus.
Ogólnie ja widzę ze na tym forum eksperci ciągle twierdzą że jak tylko jest EMAIL od allegro to jest to święte i nie do podważenia...
Wysyłamy paczki TYLKO PRZEZ EU, wiec wg Ciebie EU jest przygotowane a my nie?
 

rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1137
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 20 razy

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: rafalleczek » 28 sie 2019, 12:22

Moim zdaniem to błąd że usuwacie część adresu a nie szukacie przyczyny - EU jest przygotowany i adresy są w nim prawidłowe. W taki sposób zakładam że nadajecie na zwykła umowę - przesyłka nie idzie jako allegro smart i dlatego macie maila od allegro że nie jesteście gotowi na zmiany. Sprawdźcie te przesyłki czy to nie są np takie gdzie klient płaci wam na konto lub nie był wypełniony kilka razy formularz. Od allegro jest jak byk napisane że ma być cały adres to co przed i to co po plusie. I dalej jestem pewien że problem nie leży po stronie EU tylko waszych transakcji. Zweryfikujcie kilka takich które nie chcą się nadać czy na pewno wszystko z nimi ok - kupujący nie wypełniał kilku formularzy, nie zmieniał formy wysyłki itp nie wybrał płatności payu a później zapłacił przelewem.

Pozdrawiam

 
RZ

rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1137
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 20 razy

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: rafalleczek » 28 sie 2019, 12:24

A swoją drogą niech wypowiedzą się inni użytkownicy - jak to jest u was korzystających z EU jesteście gotowi na zmianę czy nie. Bo niemożliwe jest aby u korzystających z EU a jednych było że są gotowi a u innych że nie skoro było by coś z adresami to raczej wszyscy mieli by z tym problem a allegro nie zamieściło by info że EU jest gotowy na zmianę.

Pozdrawiam
RZ

robi1976
Posty: 202
Rejestracja: 27 gru 2012, 19:58
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: robi1976 » 28 sie 2019, 12:25

nadajemy w wersji 3.39 EU i otrzymaliśmy email od All
WAŻNE: Jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart!
więc coś może u Ciebie z konfiguracją nie tak

PhotoSoft
Administrator
Posty: 3103
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy
Kontakt:

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: PhotoSoft » 28 sie 2019, 12:32

Niektórzy mają po kilka kont i pisali mi, że dostali maile, gdzie cześć z nich niby nie jest gotowa, a przecież ze wszystkich kont nadają tak samo paczki - poprzez EU. Także te maile chyba można zignorować albo trzeba dopytać allegro o co im konkretne chodzi.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1137
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 20 razy

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: rafalleczek » 28 sie 2019, 12:35

A na pewno mail mówił że nie są gotowi na zmianę czy ewentualnie że allegro tego nie może zweryfikować?  Bo u mnie jest to samo ale przy pozostałych kontach jest info iż allegro nie może tego zweryfikować bo poprzez smarta nadałem za mało przesyłek.

Pozdrawiam

 
RZ

przemek_arcomp
Posty: 34
Rejestracja: 28 paź 2015, 10:40
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: przemek_arcomp » 28 sie 2019, 13:09

rafalleczek pisze:
28 sie 2019, 12:35
A na pewno mail mówił że nie są gotowi na zmianę czy ewentualnie że allegro tego nie może zweryfikować?
Wg nich nie jesteśmy gotowi, możliwe że np u "robi1976" nie ma tego problemu bo nie ma kilku zamówień z jednego konta, problem jest gdy będzie więcej niż jedno zamówienie bo w wersji nie beta jest mail przypisywany do klienta a nie do zamówienia, wiec dla wszystkich zamówień wysyła się ostatni adres email.
rafalleczek pisze:
28 sie 2019, 12:22
Sprawdźcie te przesyłki czy to nie są np takie gdzie klient płaci wam na konto lub nie był wypełniony kilka razy formularz. Od allegro jest jak byk napisane że ma być cały adres to co przed i to co po plusie. I dalej jestem pewien że problem nie leży po stronie EU tylko waszych transakcji. Zweryfikujcie kilka takich które nie chcą się nadać czy na pewno wszystko z nimi ok - kupujący nie wypełniał kilku formularzy, nie zmieniał formy wysyłki itp nie wybrał płatności payu a później zapłacił przelewem.
Sprawdzaliśmy, problem jest własnie w tym ze wersja nie beta wysyła ten sam email dla wszystkich zamówień, u nas klienci co jakiś czas składają np 3 zamówienia w jeden dzień i dla wszystkich jest ten sam email (włącznie z tym co po plusie). nie są to zamówienia opłacone zwykłym przelewem itp. 
Sytuacja była weryfikowana , staramy się ręcznie zmieniać na te adresy które podane są na allegro ale to tez nie pomaga bo jak się dla jednego zmieni to dla wszystkich zamówień danego klienta się zmienia.



 

rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1137
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 20 razy

Re: INPOST - Brak możliwości wprowadzenia przesyłki paczkomatowej.

Post autor: rafalleczek » 28 sie 2019, 13:15

To by wyjaśniało wasz problem - faktycznie jest tak jak piszesz . Akurat ja takich zamówień mam jak na lekarstwo - dlatego tego nie weryfikowałem . Ale po sprawdzeniu analogicznej sytuacji faktycznie w każdym zamówieniu jest ten sam mail.

Pozdrawiam
RZ

ODPOWIEDZ