Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Problem z wysyłaniem powiadomień

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1700
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: rafalleczek »

Witam. Czy ktoś z was ma jeszcze problem z wysyłaniem powiadomień. W ostatnim czasie na kilku kontach otrzymuję takie oto wiadomości (mimo że zakup i przypisany do niego e-mail są prawidłowe) - jest to główny adres podany do danego konta . Wcześniej wszystko było ok - problem zaczął się pod koniec ubiegłego tygodnia.

 Twoja wiadomość do użytkownika Client:63514285, wysłana na adres z0ve3n6@allegromail.pl, nie dotarła do odbiorcy.
 Adres (r.z...@interia.pl) nie znajduje się liście dodatkowych adresów e-mail na Twoim koncie Allegro.

Pozdrawiam
RZ
rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1700
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: rafalleczek »

Panie Marcinie proszę o pomoc. Nic w ustawieniach nie zmieniałem do konta A mam przypisany od wieków mail konta A . W tej chwili wysyłając powiadomienia do transakcji z konta A , gdzie w ustawieniach konta A mam wpisany główny adres mailowy przypisany do konta A . Za to powiadomienie o niedoręczeniu maila przychodzi mi na maila przypisanego do konta A i B . Gdzie mógł powstać problem ?

Pozdrawiam
RZ
mexan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 418
Rejestracja: 15 maja 2015, 11:30
Lokalizacja: Zgorzelec
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: mexan »

https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/od ... D3lVdbkwtj

Dodaj sobie do dwóch kont dwa adresy i sprawdź, czy problem nadal występuje. 
Pozdrawiamy Zespół Mexan
 
rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1700
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: rafalleczek »

Okazało się że problemem są podwójne transakcje. Powodują je klienci którzy dokonali zakupu na 2 kontach - w obu transakcjach jest ten sam adres mailowy kupującego czyli zakup był na koncie A i koncie B , maile wysyłane są oddzielnie z konta przypisanego do A i do B ale jako że w transakcjach jest ten sam adres kupującego to widocznie coś koliduje . Do tej pory wszystko działało - tak więc nie śpieszyłem się aby na każdym koncie pododawać pozostałe adresy. Ale widzę że teraz nie będzie już wyjścia .

Pozdrawiam



 
RZ
Zielu
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 760
Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:08
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: Zielu »

U nas problem z mailami występuje od momentu wprowadzenia tych bzdurnych skrzynek allegro, ale sporadycznie.
EU prawidłowo wysyła maile, ale te nie docierają, to rozwiązanie allegro jest wadliwe :)
Pozdrawiam,
Paweł Z.

:)
rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1700
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: rafalleczek »

No zdaję sobie sprawę że to nie wina EU  - :-) . Allegro mogło by chociaż do każdej transakcji dawać inny ciąg znaków - i było by pewnie ok. No ale to tylko gdybanie - trzeba uzupełnić adresy i powinno być ok.

Pozdrawiam
RZ
mexan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 418
Rejestracja: 15 maja 2015, 11:30
Lokalizacja: Zgorzelec
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: mexan »

Zielu pisze: 26 sie 2019, 09:34 U nas problem z mailami występuje od momentu wprowadzenia tych bzdurnych skrzynek allegro, ale sporadycznie.
EU prawidłowo wysyła maile, ale te nie docierają, to rozwiązanie allegro jest wadliwe :)

Jeżeli e-mail nie dociera to masz zwrotkę z allegro, najczęściej to już wina skrzynki odbiorcy.
Pozdrawiamy Zespół Mexan
 
Zielu
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 760
Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:08
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: Zielu »

mexan pisze: 26 sie 2019, 10:22
Zielu pisze: 26 sie 2019, 09:34 U nas problem z mailami występuje od momentu wprowadzenia tych bzdurnych skrzynek allegro, ale sporadycznie.
EU prawidłowo wysyła maile, ale te nie docierają, to rozwiązanie allegro jest wadliwe :)

Jeżeli e-mail nie dociera to masz zwrotkę z allegro, najczęściej to już wina skrzynki odbiorcy.

Też tak sądziliśmy, ale od kiedy wprowadzili to "genialne" rozwiązanie liczba pytań o status zamówienia wzrosła niemalże x3, więc jednak coś musi być w ich systemie ;)
Pozdrawiam,
Paweł Z.

:)
PhotoSoft
Administrator
Posty: 6992
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: PhotoSoft »

Witam,
czyli wysyłkę maili też już weryfikują... Jak chcecie to mogę przerobić w nowej wersji algorytm, aby powiadomienia szły na email z danych do wysyłki :)
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
audiomaxsiedlce
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 723
Rejestracja: 20 paź 2015, 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: audiomaxsiedlce »

Cześć wszystkim, 
po dwóch tygodniach przerwy, tzn. pracy w innym wymiarze, dzisiaj łapię się, że Allegro już całkiem zwariowało.
Powiedzcie Kochani o jaką cholerę im chodzi ? ja już nie nadążam za zmianami, a jeszcze jakieś % w szybkości odpowiedzi na zapytania wprowadzają  👎. Nie wiem, ale chyba pchły szybciej można łapać niż ich ciągłe mieszanie.

"Zgodnie z zapowiedzią w Aktualnościach i w komunikacji mailowej, już niedługo wysyłanie przesyłek z Allegro Smart! stanie się dla Ciebie jeszcze łatwiejsze. Jeśli sprzedasz towar z dostawą Allegro Smart!, otrzymasz wpłatę tylko za sprzedany przedmiot. Nie otrzymasz wpłaty za przesyłkę, a wyślesz ją bezpłatnie. Warunkiem tej zmiany jest poprawna obsługa adresów e-mail kupujących w Twoich zamówieniach.
 Adresy e-mail w Twoich zamówieniach nie są obecnie poprawnie przekazywane do InPost. Nie jesteś więc jeszcze gotowy na zmianę. Zobacz poniżej co zrobić, aby Twoje oferty pozostały w programie Allegro Smart!
 Jak powinieneś obsługiwać adresy e-mail
 Zadbaj o to, aby do InPost przekazywać adres e-mail odbiorcy dokładnie w takiej formie, jaką otrzymujesz w zamówieniu. Na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem "+" w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl.
Upewnij się więc, że Twój program do zarządzania sprzedażą poprawnie obsługuje adresy e-mail z Allegro. Jeśli nie, to skontaktuj się z autorem oprogramowania.
Dowiedz się więcej na ten temat i poznaj szczegóły, na które trzeba zwrócić uwagę. "
 
Pozdrawiam
Joanna
mexan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 418
Rejestracja: 15 maja 2015, 11:30
Lokalizacja: Zgorzelec
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: mexan »

A o co może im chodzić? :)
Robią wszystko, aby wyeliminować Januszowych sprzedawców, którzy robią wały na allegro :D
I mają większą kontrolę teraz, gdy jedna ze stron będzie zarzucać coś drugiej.
 
Pozdrawiamy Zespół Mexan
 
Zielu
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 760
Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:08
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: Zielu »

audiomaxsiedlce pisze: 26 sie 2019, 22:31 Cześć wszystkim, 
po dwóch tygodniach przerwy, tzn. pracy w innym wymiarze, dzisiaj łapię się, że Allegro już całkiem zwariowało.
Powiedzcie Kochani o jaką cholerę im chodzi ? ja już nie nadążam za zmianami, a jeszcze jakieś % w szybkości odpowiedzi na zapytania wprowadzają  👎. Nie wiem, ale chyba pchły szybciej można łapać niż ich ciągłe mieszanie.

"Zgodnie z zapowiedzią w Aktualnościach i w komunikacji mailowej, już niedługo wysyłanie przesyłek z Allegro Smart! stanie się dla Ciebie jeszcze łatwiejsze. Jeśli sprzedasz towar z dostawą Allegro Smart!, otrzymasz wpłatę tylko za sprzedany przedmiot. Nie otrzymasz wpłaty za przesyłkę, a wyślesz ją bezpłatnie. Warunkiem tej zmiany jest poprawna obsługa adresów e-mail kupujących w Twoich zamówieniach.
 Adresy e-mail w Twoich zamówieniach nie są obecnie poprawnie przekazywane do InPost. Nie jesteś więc jeszcze gotowy na zmianę. Zobacz poniżej co zrobić, aby Twoje oferty pozostały w programie Allegro Smart!
 Jak powinieneś obsługiwać adresy e-mail
 Zadbaj o to, aby do InPost przekazywać adres e-mail odbiorcy dokładnie w takiej formie, jaką otrzymujesz w zamówieniu. Na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem "+" w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl.
Upewnij się więc, że Twój program do zarządzania sprzedażą poprawnie obsługuje adresy e-mail z Allegro. Jeśli nie, to skontaktuj się z autorem oprogramowania.
Dowiedz się więcej na ten temat i poznaj szczegóły, na które trzeba zwrócić uwagę. "

A o cóż może im chodzić, jak nie o pieniądze :D

Do tej pory było tak: 
- Klient niezadowolony z zakupu wysyłał sobie przesyłkę darmowym zwrotem.
- My zwracaliśmy kasę za produkt ale za wysyłkę już nie, bo to nie klient płacił.
- Odzyskiwaliśmy prowizję i... Allegro ma w plecy koszt wysyłki.

W końcu przestało im się to opłacać, więc dogadali się z przewoźnikami, że część paczek będzie "darmowa". Pewnie płacą im teraz tylko jakąś stałą sumkę w ramach kontraktu niezależnie od ilości paczek i tyle ;)
Pozdrawiam,
Paweł Z.

:)
PhotoSoft
Administrator
Posty: 6992
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: PhotoSoft »

Witam,
audiomaxsiedlce pisze: 26 sie 2019, 22:31 Powiedzcie Kochani o jaką cholerę im chodzi ?
Może chodzi o takie jednostkowe przypadki :arrow: viewtopic.php?f=5&t=5129&start=20#p31573
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
malgolas
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 278
Rejestracja: 10 lip 2012, 22:10
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: malgolas »

audiomaxsiedlce pisze: 26 sie 2019, 22:31 Cześć wszystkim, 
po dwóch tygodniach przerwy, tzn. pracy w innym wymiarze, dzisiaj łapię się, że Allegro już całkiem zwariowało.

Dwa tygodnie bez Pani Strzałeczki to dwa tygodnie stracone. :D  Poza takimi pierdołami jak ocenianie czasu reakcji na "zadaj pytanie" mam nadzieję, że ogarnęłaś np. podwyżki w większości kategorii (nie wiem jak w twojej).
A co do twego pytania - czy nie było zwariowane od dłuższego czasu? Może tylko objawy choroby się nasiliły. Ewidentnie idą w kierunku Aliexpressu. Sprzedawcy mają uwijać się jak w ukropie za miskę ryżu (po podwyżkach prowizji).
Na szczęście ten przebłysk delirium w postaci oceniania szybkości reakcji sprzedawcy (i pewnie włączenia tej oceny do trefności) da się łatwo obejść autoresponderem wysyłającym dla klientów automatycznie losowy dowcip np. z joemonster.org.
 
Za ten post autor malgolas otrzymał podziękowanie:
audiomaxsiedlce (29 sie 2019, 12:20)
Artur
Zapraszam na niezależne, zamknięte dla postronnych forum e-sprzedawców http://milpap.pl/phpBB/weryfikacja-f63/ Forum wymaga zarejestrowania się, a następnie wystąpienia z prośbą o weryfikację aby mieć pełen dostęp do wszystkich treści.
audiomaxsiedlce
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 723
Rejestracja: 20 paź 2015, 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: audiomaxsiedlce »

@malgolas

W mojej kategorii podwyżek na razie nie wstrzykują, widzisz na "sczałeczki" czasu już brak, a może już jestem tak zamotana, że nic nie rozumiem i nie mam tematu do "szczałkowania"  :lol: Codziennie doznaję szoku obrabiając swój burdello.
Traktują nas jak tych od "aj waj" z poziomu gleba. 
Jakby ktoś potrzebował pracownika do "dziubania", bez bezpośredniego kontaktu z Klientem, i możliwością odcięcia się od "czytania o zmianach alle-rgicznych", to czekam na oferty - poważne będą szczegółowo rozpatrzywane  :lol: .
Tak dawno nie miałam allergii na Alle..., jak teraz.
Pozdrawiam
Joanna
ODPOWIEDZ