Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Informacja o odebraniu paczki przez klienta

Jeśli Twój temat nie kwalifikuje się do żadnej z powyższych kategorii, wówczas możesz założyć go tutaj. Dział ten służy również do kontaktu z pozostałymi użytkownikami. Nie zgłaszaj tutaj problemów dotyczących EU!
Tymoteusz
Posty: 2
Rejestracja: 18 wrz 2019, 19:51
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Informacja o odebraniu paczki przez klienta

Post autor: Tymoteusz » 18 wrz 2019, 20:38

Witam,
Czy w EU jest taka możliwość lub opcja aby wiedzieć kiedy klient odebrał paczkę np z paczkomatu lub odebrał od kuriera ? 
Jeśli nie to jak można takie informację mieć zbiorowo aby wysyłać automatyczne e-maile? Sprawnie i szybko nie na piechotę.
Pozdrawiam
Tymoteusz 

audiomaxsiedlce
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 422
Rejestracja: 20 paź 2015, 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Informacja o odebraniu paczki przez klienta

Post autor: audiomaxsiedlce » 18 wrz 2019, 21:41

Z tego co wiem, to tylko ręcznie klikając w status każdej transakcji można taką informację uzyskać.

A tak swoją drogą, to nie wiem czy nie szalejemy z tymi powiadomieniami, bo jako kupująca mam chwilami dość tych wiadomości typu:
1. Kupiłeś
2. Wybrałeś opcję wysyłki i zapłaty
3. Sprzedający otrzymał twoją wpłatę
4. dziękuję za zakup
5. twoja płatność została zaksięgowana
6. paczka się pakuje
7. sprzedający nadał nr paczce
8. Paczka wysłana
9. Twój numer paczki
10. Paczka do odbioru
11. Dziękujemy za odbiór paczki [w sytuacji Inpostu]
Nie wspomnę o smsach po drodze :( 

Może tak robią sprzedawcy rekordziści, ale wydaje mi się, że świat zwariował.

 
Pozdrawiam
Joanna

Tymoteusz
Posty: 2
Rejestracja: 18 wrz 2019, 19:51
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Informacja o odebraniu paczki przez klienta

Post autor: Tymoteusz » 18 wrz 2019, 21:57

Obecnie nie wysyłam takich wiadomości. Ale chciałem wysyłać jedną jak ktoś już odbierze aby była informacja typu jak coś jest nie tak to proszę o kontakt ( bo potrafia nic się nie odezwać i dać same 1 w gwiazdkach).
Myślałem że są jakieś łatwiejsze rozwiązania automaty. Bo dostawałem też takie informację od sprzedawców.
Pozdrawiam
Tymoteusz

audiomaxsiedlce
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 422
Rejestracja: 20 paź 2015, 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Informacja o odebraniu paczki przez klienta

Post autor: audiomaxsiedlce » 18 wrz 2019, 22:26

Tiaaaaa  ;) Kiedyś bawiłam się w podziękowania, prośby o kontakt gdyby coś nie spełniało oczekiwań, zawsze błąd czy problem można rozwiązać.
Dooopa, takich chętnych mało było.
A co do komentarzy, to większość hurtem na prośby Allegro leci i robiący dużo zakupów nie patrza jak im się kliknie gwiazdka  :cry:
A jak zwrócisz uwagę, czy zapytasz, to jeszcze zj..bę dostaniesz i odpowiedź, że ma prawo do subiektywnej oceny.
Sprawiedliwości nie ma, nie było i nie będzie ............ a sprzedający zawsze będzie śmieciem dla Allegro i dla dużej grupy kupujących.

 
Pozdrawiam
Joanna

Hunter209
Posty: 24
Rejestracja: 12 gru 2018, 20:42
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Informacja o odebraniu paczki przez klienta

Post autor: Hunter209 » 19 wrz 2019, 06:10

audiomaxsiedlce pisze:
18 wrz 2019, 21:41
Z tego co wiem, to tylko ręcznie klikając w status każdej transakcji można taką informację uzyskać.
Niby tak, ale skoro allegro i aplikacje na telefon potrafią śledzić statysty to pewnie temat do ogarnięcia.
Mnie się zawsze marzyła dodatkowa kolumna w EU na liście transakcji "status przesyłki" a tam krótkie info: nadane/w doręczeniu/w paczkomacie/doręczone" czy inne tego typu. A gdyby do tego była jeszcze data i godzina zmiany statusu byłoby wprost cudownie.
Funkcja przydatna przy przesyłkach pobraniowych. Ile razy dostałem zwrot paczki paczkomatowej, bo klientowi "wypadło z głowy aby ją odebrać". Jak w porę zauważę, że długo zalega w paczkomacie/na poczcie to dzwonię do klienta.
Aktualnie radzę sobie skanując każdą paczkę aplikacją na smartfona. Ale gdyby to szło z automatu w EU bardzo usprawniłoby to robotę 8-)

ODPOWIEDZ