Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak (wersja 3.55.3.15 )
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? nie
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10 i 11
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
...
Przy próbie dodawania oferty do wielowariantu na kolejnym koncie wyskakuje błąd o konieczności powiązania. Mimo odświeżenia powiązania błąd jest nadal.
Po zamknięciu EU i ponownym uruchomieniu na tym samym koncie, błędu nie ma. Wybieram z listy kolejne konto i problem się pojawia. Reasumując, za każdym razem trzeba zamknąć EU i uruchamiać ponownie aby wybrać kolejne konto na którym chcę dodać ofertę do istniejącej oferty wielowariantowej.