Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10/11
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
...
Podczas edycji wcześniej utworzonej aukcji, która połączona jest z katalogiem produktów Allegro nie idzie zmienić kategorii (w ten tradycyjny sposób). Po kliknięciu zielonych strzałek/lupki pojawia się błąd: "Nie znaleziono produktu (ID: XYZ) w katalogu Allegro".
Co najciekawsze, wpisując w pole wyszukiwania produktu dokładnie to samo ID, które wyświetliło się w błędzie, nie dość, że da się go wybrać to jeszcze na samym dole okienka można wybrać kategorię, która ma zostać przypisana do oferty. Da się również zmienić kategorię przez edycję hurtową.
Kiedy oferta nie ma przypisanego żadnego produktu, bez problemu można zmienić kategorię lub znaleźć pasującą. Po dodaniu jakiegokolwiek produktu zaczyna wywalać błąd przy każdej próbie.