- kompletowanie zamówień,
- obsługę zwrotów,
- przeprowadzanie inwentaryzacji,
- monitorowanie pracy pracowników,
- hurtową realizację zwrotów,
- dostęp do bazy danych EasyUploader przez przeglądarkę internetową.*
Aplikacja składa się z dwóch części:
- Aplikacja desktopowa, konieczna do założenia konta, służy głównie do wgrywania zamówień oraz zwrotów na wydajny serwer zewnętrzny z dostępnością danych na poziomie 99.951%, sortowania zamówień, wglądu do statystyk i postępu, przyjmowania i hurtowej realizacji zwrotów Allegro, generowania raportów.
- Aplikacja webowa działa zarówno na przyciski jak i skanery kodów kreskowych, można ją przetestować bez potrzeby inwestowania w drogie kolektory, dostępna jest na każdym urządzeniu (kolektory danych, telefony, Windows, Android, iOS), służy do zbierania zamówień, wykładania zwrotów, przyjmowania zwrotów Allegro, wglądu do magazynu programu EasyUploader wraz z możliwością aktualizacji danych, wglądu do statystyk i postępu dzisiejszej pracy.
Dostęp do Internetu w aplikacji webowej jest konieczny do momentu pobrania zamówień do zbierania, następnie dane te przetrzymywane są w pamięci, więc już nie mamy konieczności posiadania dostępu do Internetu w każdym miejscu w magazynie.
Postęp pracy jest zapisywany w czasie rzeczywistym, co pozwala na jego przywrócenie po ponownym uruchomieniu urządzenia i kontynuację zbierania od ostatniego miejsca.
Aplikacja obsługuje wszystkie konta i sklepy utworzone w programie EasyUploader, uwzględniane są dane z podziałem na obecne rynki sprzedaży Allegro (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).
Aby uzyskać zdalny dostęp do bazy danych EasyUploader, komputer musi być powiązany z siecią VPN ZeroTrier (wersja bezpłatna jest wystarczająca, maksymalnie 3 stanowiska podłączone do jednej sieci). Natomiast do realizacji zwrotów wymagane jest połączenie kont Allegro z aplikacją.
Funkcję zwrotów środków, rozgrupowywania produktów, przenoszenia do innych sekcji są uwzględniane w logach programu EasyUploader jako stanowisko „AZP-użytkownik”.
Aplikacja ma możliwość utworzenia dowolnej ilości użytkowników oraz przydzielenia im uprawnień do aplikacji desktopowej jak i webowej.
Opis funkcji:
1. Zbieranie zamówień
- możliwość zdefiniowana funkcji autosegregacji*
* wskazujemy formy przesyłek oraz sekcje, w których zamówienia mają być umieszczone, istnieje możliwość wskazania ilości produktów w zamówieniu, które mają być przeniesione, mając 10 różnych form przesyłki oraz kilkaset zamówień, możemy je wszystkie przenieść jednym przyciskiem do wybranych sekcji w zaledwie kilka sekund.
- możliwość wgrania na serwer dowolnej sekcji wraz z głównym zdjęciem oraz podglądu szczegółów pracy (aktualnie zbierana ilość, czas zbierania, tempo, ostatnia lokalizacja)
- zbieranie zamówień dostępne jest w aplikacji webowej, nie ma konieczności instalowania aplikacji na urządzeniach przenośnych
- możliwość definiowania dowolnej ilości zbieranych zamówień*
* można wybrać grupowanie zamówień po 1, 5 lub 10 oraz dowolną ilość zgrupowanych pozycji
- możliwość wyboru kolejności zbierania (A-Z lub Z-A)
- możliwość oznaczanie produktów jako zagubione (do znalezienia później)
- możliwość zbierania wybranych zamówień w tym samym czasie przez dowolną liczbę użytkowników
- możliwość wysyłania wiadomości do użytkowników aplikacji webowej














2. Wgrywanie zwracanych produktów
- możliwość wgrania na serwer zwracanych produktów do wyłożenia
- możliwość wyboru ręcznego produktu lub zeskanowania go
- te same zwroty może wykładać dowolna liczba użytkowników, postęp odłożonych jest na bieżąco aktualizowany

3. Sortowanie
- sortowanie zamówień jest dostępne zarówno w aplikacji desktopowej jak i webowej, pokazuje do którego zamówienia i w jakiej ilości jest określony produkt
- w przypadku tego samego produktu w różnej ilości w różnych zamówieniach, aplikacji pokaże do którego zamówienia i w jakiej ilości go odłożyć



4. Kompleksowa obsługa zwrotów
- możliwość dodania zwrotu zarówno w aplikacji webowej jak i desktopowej wraz z opcją korygowania zgłoszonego zwrotu (odznaczanie to czego nie otrzymaliśmy, korygowanie kwoty zwrotu wraz z notatką, dodanie innych produktów z tego samego zamówienia*), w przypadku wykrycia, automatyczne wyświetlanie reklamacji, wyświetlanie powiązanych zwrotów do tej samej transakcji oraz innych zwrotów tej samej osoby, w przypadku wyszukiwania po kodzie, wyświetlanie wszystkich znalezionych zwrotów (kolor czerwony nieprzyjęte, zielony przyjęte)
* dawanie produktów z tego samego zamówienia oraz korygowanie kwoty zwrotu dostępne jest tylko w aplikacji desktopowej
Dzięki temu zwroty w łatwy sposób może przyjmować osoba, która nie jest przeszkolona z zakresu realizacji zwrotu środków.
- hurtowy zwrot środków oraz rozgrupowanie zwrotów do wybranej sekcji (analogicznie jak w programie EasyUploader)
- możliwość sprawdzenia ilości zwrotów jakie będą dziś doręczone
- możliwość eksportu listy zwrotów do Excela, Worda lub wygenerowania gotowego raportu PDF do księgowości, według wybranych kolumn (pobierane są z Allegro daty zwrotu środków wybranych zwrotów), można również wygenerować raport z własnego pliku z numerami zwrotów
- możliwość przygotowania zwrotów do przeklejania, sprawdzenia, według kolejności lokalizacji
- możliwość zdefiniowania loginów Klientów do których nie zrealizuje się zwrot środków (np. wcześniej umówiona wymiana)













5. Dostęp do bazy danych EU
- dostęp do magazynu z aplikacji webowej oraz desktopowej z możliwością aktualizacji danych (bezpieczny kanał VPN – API, bez konieczności instalowania VPN na urządzeniach przenośnych, jedynie na komputerze z bazą)
- podsumowanie zakupów Klientów zarówno w aplikacji webowej jak i desktopowej




6. Inwentaryzacja
- możliwość wgrania całego magazynu na serwer z wybranej lokalizacji (Magazyn EU, Aukcje, Szablony)
- w przypadku powiązania konta z Allegro, będą wyświetlane zdjęcia produktu z Allegro
- możliwość zgrupowania produktów po wyświetlanym kodzie (EAN, KOD, SKU)
- możliwość zsumowania ilości zgrupowanych produktów
- dostęp do listy inwentaryzacji z aplikacji webowej wraz z możliwością korygowania ilości


7. Pełne statystyki
- statystyki zbierania użytkowników aplikacji
- możliwość śledzenia dzisiejszego postępu


8. Logi
- logowanie wszystkich funkcji, monitorowanie błędów

9. Ustawienia
Możliwość wskazania pola z programu EasyUploader, skąd aplikacja pobierze wartość:
- wyświetlany kod produktu (KOD, EAN, SKU)
- wyświetlana lokalizacja produktu (brak, KOD, EAN, SKU, MAGAZYN*)
* utworzony magazyn produktów w aplikacji (jedynie oznaczenie lokalizacji)
- wyświetlana oznaczenie zamówienia (NR_PACZKI*, ID, KOD, EAN, SKU)
* NR_PACZKI według kolejności zamówień wybrane w programie EasyUploader
- wybrana kolejność według jakiej segregowane są zamówienia, wg kolumny (ID, KOD, EAN, SKU, TYTUŁ)*
* zamówienia są sortowane w kolejności od A-Z
- ustawienie czasu na zebranie jednego produktu (od 36/h do 360/h), według tej miary liczone jest tempo i statystyki
- możliwość wyboru wielkości wgrywanych zdjęć
- możliwość wyświetlenia/ukrycia tytułu aukcji
- możliwość wyświetlenia/ukrycia przycisku zbierania, wówczas aplikacja działa tylko na skaner
- możliwość zdefiniowania opóźnienia w reakcji przycisków w milisekundach na wypadek przypadkowego naciśnięcia (opóźnienie rzędu 200 ms pozwala skutecznie uniknąć przypadkowych kliknięć, jednocześnie zapewniając płynność działania przycisku)
- możliwość zdefiniowana kolorów oraz wyglądu przycisków i innych kontrolek
- możliwość powiązania kont Allegro z programem
- możliwość powiązania komputera z bazą danych z siecią VPN
- możliwość utworzenia nieograniczonej ilości kont użytkowników wraz z przydzieleniem im uprawnień





Przy każdej funkcji znajduje się ikonka z wyjaśnieniem jej działania.
Wszystkie dane, tokeny, wiadomości przekazywane na serwer są szyfrowane kluczem 32 bajtowym (256 bity) wraz z 16 bajtowym (128 bity) IV.
Hasła w bazie danych przechowywane są w formie hashy, nie ma możliwości ich odkodowania.
Założenie konta odbywa się na komputerze z bazą danych, trwa 10 sekund, sprowadza się do ustalenia haseł do logowania. Wszystkie dane są automatycznie synchronizowane z programu EasyUploader, wystarczy go włączyć podczas rejestracji.
Strona aplikacji:
https://www.asystentzbierania.pl
Wersja desktopowa do pobrania (w przypadku komunikatu Windows o nieznanym dostawcy, proszę go zignorować):
https://asystentzbierania.pl/AZP.msi
Zbieranie zamówień oraz wykładanie zwrotów można przetestować na testowym publicznym koncie na swoim telefonie bez potrzeby rejestracji konta:
https://www.asystentzbierania.online
Dane do aplikacji*:
Login: azptest
Hasło: azptest
Użytkownik:
Login: admin
Hasło: azptest
*w przypadku korzystania przez wiele osób w tym samym czasie z tego samego loginu kopia zapasowa zbierania będzie się na siebie nakładać i może pokazywać nie nasze ostatnio zapisane zbieranie, moduł przesyłek zwrotnych w wersji testowej jest nieaktywny
Aplikacja jest dostępna za darmo przez 30 dni, a jej dalszy koszt niezależnie od ilości kont/sklepów wynosi 30zł/m-c lub 270 zł/rok (25zł/m-c).