Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak/nie
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
Witam
Mam problem, EU używam głównie do wystawiania faktur i przesyłania ich z automatu do konta Allegro, ale to nie działa od kwietnia, klienci dzwonią, nie mam czasu, a muszę wszystko ręcznie wprowadzać faktury do każdej transakcji... O co chodzi? Zauważyłem też, że nie mogę zmieniać nr faktur, czasem było to przydatne, aby nie było luki w numeracji, jeśli klient zrezygnował.
Myślałem, że to chwilowy problem lub aktualizacji, ale nic się nie zmienia, faktury w systemie EU są wystawione poprawnie
Proszę o pomoc temat, pilny!!!