Jak wygenerować logi?
WAŻNE
Przed włączeniem monitorowania, należy tymczasowo wyłączyć wszystkie aktywne działania w "Ustawienia -> Konfiguracja -> Działania w tle", aby "nie zaśmiecać" logów niepotrzebnymi danymi, jeśli mamy aktywne przynajmniej jedno z nich.
W przypadku PrestaShop, należy wcześniej aktywować wyświetlanie błędów http://easyuploader.pl/forum/viewtopic.php?t=1655
- Monitorowanie logów włączamy w głównym oknie EU poprzez kombinację klawiszy Ctrl+Shift+L.
- Następnie wywołujemy funkcję, z którą mamy problem, np. wystawienie aukcji czy wysyłka paczki.
W przypadku problemu z zamówieniem sklepowym, należy wcześniej usunąć je z bazy, a następnie skorygować numer ostatniego zamówienia przy ustawieniach sklepu w EU, aby zostało pobrane ponownie.
- Wyłączamy program.
- Przechodzimy na pulpit do katalogu "EU logi XML" *. Będą tam zapisane pliki, które należy spakować do archiwum (rar, zip, 7z).
* W przypadku starszych wersji EU, niż 3.58.3 logi będą w folderze "logi_xml", gdzie jest zainstalowany EU. - W przypadku integracji z kurierami proszę zgłaszać problemy bezpośrednio im - dołączając wygenerowane logi oraz szczegóły błędu. Ja w takich przypadkach nie pomogę, ponieważ nie mam do nich bezpośredniego kontaktu. Gdyby po weryfikacji zgłoszenia przez nich okazało się, że coś trzeba poprawić po stronie EU, wtedy proszę o kontakt.
- W pozostałych przypadkach spakowany plik, należy przesłać na maila photosoft.allegro(małpa)gmail.com wraz linkiem do tematu na forum, gdzie będzie opis z czym dokładnie jest problem, aby możliwa była analiza.
BARDZO WAŻNE Nie wolno udostępniać na forum pliku z logami, ponieważ mogą w nich być zapisane hasła.