Problem z produktyzacją - pomimo połączenia z produktem, oferta nie wznawia się wskutek błędu.
: 26 cze 2022, 00:48
Cześć.
Od jakiegoś czasu (ok 2-3 tygodnie) jest problem ze wznawianiem ofert. Nie ma problemu, gdy tę samą ofertę po połączeniu z produktem wystawiam jako nową ofertę - ta opcja działa. Problem dotyczy wznawiania. W momencie, gdy dany produkt nie miał jakiegoś parametru dodatkowego, który jest wymagany, oferta nie chce się wznowić. Po ponownym połączeniu z produktem takiej oferty (wówczas dane się aktualizują) nadal występuje błąd i podczas próby wznowienia pokazują się błędy typu nieprawidłowa wartość pola x w parametrze "Model" jest C330, a powinno być "Monitor C330 plus" itp. Niemniej jednak gdy tą samą ofertę chcę wystawić jako nową (a nie wznowić), to już ten błąd nie występuje i można wystawić nową ofertę.
Próbowałem też odświeżać parametry ofert (w tym tzw. usunięte parametry ofert) oraz łączyć produkty na podst. nr ean lub na podst. parametrów. Niestety nie działa. Zauważyłem, że w momencie próby ręcznego połączenia z produktem za pomocą wyszukiwarki np po numerze EAN wybieram produkt z innej kategorii (po zaznaczeniu "tak, chcę wyszukać we wszystkich kategoriach"), jednak EU nie zmienia wtedy kategorii produktu po połączeniu produktu. Może to jest przyczyną problemu?
Niestety wiele ofert muszę wznawiać z uwagi na połączenie z systemem do aktualizacji cen i stanów. Czy to błąd po stronie API? Czy jest opcja temu zaradzić?
Od jakiegoś czasu (ok 2-3 tygodnie) jest problem ze wznawianiem ofert. Nie ma problemu, gdy tę samą ofertę po połączeniu z produktem wystawiam jako nową ofertę - ta opcja działa. Problem dotyczy wznawiania. W momencie, gdy dany produkt nie miał jakiegoś parametru dodatkowego, który jest wymagany, oferta nie chce się wznowić. Po ponownym połączeniu z produktem takiej oferty (wówczas dane się aktualizują) nadal występuje błąd i podczas próby wznowienia pokazują się błędy typu nieprawidłowa wartość pola x w parametrze "Model" jest C330, a powinno być "Monitor C330 plus" itp. Niemniej jednak gdy tą samą ofertę chcę wystawić jako nową (a nie wznowić), to już ten błąd nie występuje i można wystawić nową ofertę.
Próbowałem też odświeżać parametry ofert (w tym tzw. usunięte parametry ofert) oraz łączyć produkty na podst. nr ean lub na podst. parametrów. Niestety nie działa. Zauważyłem, że w momencie próby ręcznego połączenia z produktem za pomocą wyszukiwarki np po numerze EAN wybieram produkt z innej kategorii (po zaznaczeniu "tak, chcę wyszukać we wszystkich kategoriach"), jednak EU nie zmienia wtedy kategorii produktu po połączeniu produktu. Może to jest przyczyną problemu?
Niestety wiele ofert muszę wznawiać z uwagi na połączenie z systemem do aktualizacji cen i stanów. Czy to błąd po stronie API? Czy jest opcja temu zaradzić?