Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Zamówienia wracają do niewłaściwych sekcji?

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
robi1976
Posty: 594
Rejestracja: 27 gru 2012, 19:58
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Zamówienia wracają do niewłaściwych sekcji?

Post autor: robi1976 »

Poniżej opis pracownicy.
 
Zamówienia, które były w sekcji opłacone przeniosłam do sekcji Magazyn Dolny. Wśród tych zamówień było zamówienie użytkownika ....osia87. Po spakowaniu zamówienia została wydrukowana etykieta ale zamówienie nie przeniosło się do odpowiedniej sekcji, nie został też automatycznie uzupełnieniony numer nadania. Zamówienie to znów znalazło się w sekcji opłacone, co zauważyłam podczas zbierania kolejnej tury zamówień. Numer nadania Monika uzupełniła ręcznie kopiując ze strony allegro.
Podobna sytuacja miała miejsce z zamówieniem użytkownika client:...69117. Przeniosłam zamówienie z sekcji opłacone do sekcji Magazyn mix, poszłam zebrać i gdy wróciłam z magazynu, zamówienie wróciło do sekcji opłacone. Wtedy już nie przenosiłam go do innej sekcji tylko spakowałam od razu z sekcji opłacone.

osia87.png
69117.png
Dziwna sytuacja wydarzyła się także z zamówieniem, które znajduje się w tym momencie w sekcji Magazyn górny 2. Jest to zamówienie z października, które było anulowane i został wykonany zwrot środków a wczoraj znalazło się w sekcji opłacone. Mam nadzieję, że w miarę logiczne opisałam przebieg tych wydarzeń.
Zrzut ekranu 2023-12-01 145113.png
Tu serwer zgrupował ponownie zamówienie 30 listopada - na serwerze nikt nie pracuje...
Wstawiłem zrzuty ekranu z logów w transakcji.
Co można z tym zrobić? 
Takich niezauważonych zamówień może być więcej.



 
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Zamówienia wracają do niewłaściwych sekcji?

Post autor: PhotoSoft »

Skoro wam grupuje stare zamówienia z nowymi to macie źle ustawione sekcje do monitorowania przy pobieraniu transakcji - zaznaczyliście te ze zrealizowanymi zamówieniami.

Dodam profilaktycznie opcję dla grupowania pomijającą wysłane oraz anulowane transakcje.
Za ten post autor PhotoSoft otrzymał podziękowanie:
robi1976 (04 gru 2023, 11:18)
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
ODPOWIEDZ