Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Reklamacja u przewoźnika a koszty poboczne

Jeśli Twój temat nie kwalifikuje się do żadnej z powyższych kategorii, wówczas możesz założyć go tutaj. Dział ten służy również do kontaktu z pozostałymi użytkownikami. Nie zgłaszaj tutaj problemów dotyczących EU!
KD9
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1142
Rejestracja: 14 lut 2018, 12:06
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Kontakt:

Reklamacja u przewoźnika a koszty poboczne

Post autor: KD9 »

Czy ktoś walczył z przewoźnikiem w przypadku zniszczenia/zagubienia paczki o zwrot kosztów ponownej wysyłki do klienta, czyli koszt kuriera i opakowania? Na razie Inpost mi to odrzuca, ale zastanawiam się nad skierowaniem sprawy do UOKiK.
future1
Posty: 31
Rejestracja: 29 wrz 2011, 21:43
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Reklamacja u przewoźnika a koszty poboczne

Post autor: future1 »

O ile pamiętam ku moim zdziwieniu przy ostatnim zaginięciu przesyłki do paczkomatu zwrócili za koszty przesyłki a wcześniej zwracali tylko 80 % zawartości netto , pewny nie jestem ale chyba tak było minęło chyba z pół roku więc mogłem coś pokręcić.
Karizmo
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 259
Rejestracja: 24 mar 2017, 20:00
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Reklamacja u przewoźnika a koszty poboczne

Post autor: Karizmo »

Przecież koszty paczki ci zwracają tej co zgubili w momencie uznania ubezpieczenia. Ty chyba mylisz pojęcie bo byś chciał za dwie paczki zwrot a przecież za jedna się należy.
Hunter209
Posty: 134
Rejestracja: 12 gru 2018, 20:42
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Reklamacja u przewoźnika a koszty poboczne

Post autor: Hunter209 »

Jeśli chodzi o koszt dostawy. Problem zaczyna się, gdy paczka była wysłana w SMARcie. Wtedy nadawca NIC nie dostaje, a drugą paczkę do klienta musi nadać na swój koszt.

 
ODPOWIEDZ