Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
...
Witam, posiadamy trzy bazy (każda na osobnym komputerze) z której jedna służy tylko i wyłącznie do pobierania nowych transakcji, dwie pozostałe służą nam do pracy z aukcjami. Otworzyliśmy jedną kopię easyego po czym próbowaliśmy się połączyć z drugą bazą na nowej kopii, niestety ciągle pozostajemy na pierwszej bazie. Co należy zrobić?