Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Nie otrzymuje na skrzynkę e-mail wiadomości od klientów.

Jeśli Twój temat nie kwalifikuje się do żadnej z powyższych kategorii, wówczas możesz założyć go tutaj. Dział ten służy również do kontaktu z pozostałymi użytkownikami. Nie zgłaszaj tutaj problemów dotyczących EU!
vic2000
Posty: 196
Rejestracja: 16 maja 2018, 23:41
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Nie otrzymuje na skrzynkę e-mail wiadomości od klientów.

Post autor: vic2000 »

Witam. Od 17 lutego nie otrzymuję żadnych wiadomości od klientów pomimo że w centrum wiadomości się pojawiają.
Mam to samo na 4 kontach Allegro.
Ostatnie wiadomości przed północą 16 lutego.

Czy macie pomysł co się mogło stać ?
Hunter209
Posty: 130
Rejestracja: 12 gru 2018, 20:42
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Nie otrzymuje na skrzynkę e-mail wiadomości od klientów.

Post autor: Hunter209 »

Jeśli masz skrzynkę na komercyjnym popularnym serwerze typu o2, gmail, interia to sprawdź sobie foldery, w tym spam. W gmailu np system sam się uczy i przypadkowe przeniesienie jakiegoś mejla do spamu powoduje, że kolejne podobne trafiają tam automatycznie.

Jeśli masz skrzynkę na swoim serwerze w swojej domenie to sprawdź ustawienia skrzynki i jej pojemność. W moim przypadku pewnego dnia mejle przestały przychodzić z powodu przekroczenia pojemności skrzynki - brak miejsca.
 
vic2000
Posty: 196
Rejestracja: 16 maja 2018, 23:41
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Nie otrzymuje na skrzynkę e-mail wiadomości od klientów.

Post autor: vic2000 »

Dostałem taką odpowiedź od swojego dostawcy usług pocztowych:

Dzień dobry,

zaistniała sytuacja wynika, iż serwery pocztowe organizacji Allegro wpadły na wiarygodną black listę (tzw. źródła potencjalnego SPAMU) instytucji SORBS. Celem rozwiązania zaistniałej sytuacji, zalecamy, aby administracja serwerów pocztowych nadawcy wiadomości, skontaktowała się z wyżej wspomnianą instytucją, celem wykonania delistingu.
Hunter209
Posty: 130
Rejestracja: 12 gru 2018, 20:42
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Nie otrzymuje na skrzynkę e-mail wiadomości od klientów.

Post autor: Hunter209 »

No zdarza się.
Napisz jaki to dostawca usług pocztowych i pytaj innych ludzi, którzy mają tam skrzynki czy do nich też nie docierają wiadomości z allegro.

Warto też zgłosić problem do Allegro, bo to ich sprawa, żeby nie trafić na listy SORBSu, a jak już tam trafią (przez przypadek) to mogą to odkręcić.
vic2000
Posty: 196
Rejestracja: 16 maja 2018, 23:41
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Nie otrzymuje na skrzynkę e-mail wiadomości od klientów.

Post autor: vic2000 »

Dostawca IQ.
Allegro powiadomione od razu. Jeśli problem dotyczy wwiekszej ilości osób to myślę że szybko ogarną. Jeśli nie to różnie to może być :/
ODPOWIEDZ