Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
...
Witam. Na wstępie chcę powiedzieć, że były podobne tematy na forum, lecz bez konkretnej odpowiedzi z moim problemem. Było tam o "dublach" i ręcznym przeniesieniu takiej aukcji do zakończonych. Moje pytanie brzmi: Czy jest jakiś sposób, aby sprawdzić dlaczego dana aukcja została zakończona? Allegro twierdzi, że zakończenie nastąpiło po naszej stronie. Gdy wejdę do środka aukcji jest normalnie "do wyczerpania" 1000 sztuk. Także sama nie mogła się zakończyć. Niestety takich "smaczków" jest dużo więcej i problem następuje przy hurtowym wznawianiu aukcji. Wtedy też traktujemy taką aukcję jako trwającą, bo nikt nie będzie klikał każdej po kolei czy ona faktycznie trwa, czy nie jest przypadkiem zakończona.
Pozdrawiam.