Można w wytycznych dopisać np. jakiego stylu opisu się oczekuje albo poprosić o zastosowanie w tekście symboli emoji, itp.

Aby ułatwić Agentowi AI zrozumienie naszych poleceń warto je przejrzyście sformatować, czyli zrobić wypunktowaną listę oraz stosować przykłady.
Pole na wytyczne nie ma limitu znaków, więc trzeba pamiętać, że im więcej informacji przekażemy tym, więcej będzie nas to kosztowało tokenów
viewtopic.php?t=9136
Szablony wytycznych
Domyślnie wytyczne są zapisywane lokalnie, więc nie są dostępne dla pozostałych stanowisk. Istnieje jednak możliwość zapisania szablonów w bazie, np. dla różnego rodzaju produktów lub różnych wersji wytycznych, które chcemy testować.
Aby uzyskać dostęp do opcji szablonów, należy kliknąć na grafikę dwóch strzałek. Klikając ją ponownie ukryjemy kontrolki.

Do szablonów będą mieć dostęp wszyscy użytkownicy podłączeniu do bazy.
Przykładowe wytyczne
Załóżmy, że chcemy wygenerować opis aukcji wg ściśle określonego układu sekcji, wówczas można stworzyć poniższe wytyczne:
Polecam spojrzeć na wytyczne na zasadzie przygotowania pracownikowi instrukcji co ma zrobić i wtedy jest łatwiej je napisać1. Wygeneruj opis w formacie Allegro wg poniższego szablonu:
a. sekcja nr 1: format tekst oraz zdjęcie
b. sekcja nr 2: format tekst
c. sekcja nr 3: format zdjęcie oraz zdjęcie
2. Zdjęcia numeruj rosnąco zaczynając od 1. Wykorzystaj tylko 3.
3. Wygenerowanie opisu z innym układem sekcji spowoduje uznanie odpowiedzi za błędną.